Ce e de facut….

Va multumim tuturor din suflet pentru sprijin, pentru ca stim ca ati fost si veti ramane alaturi de Mihai si pentru ca suntem convinsi ca nici el nu ne va parasi…

In aceste momente, prea multe cuvinte sunt de prisos, dar totusi vreau sa va anunt ca eu sper sa ma pot ocupa in continuare de acest blog prin postarea textelor pe care Mihai nu a mai apucat sa le transcrie si prin gandurile tuturor.

Va multumim din suflet ca l-ati facut cu adevarat pe Mihai sa se simta valoros si apreciat exact asa cum merita!

Cu drag,

Diana N. – Iubita lui

About myhay08

Nothing to say now... View all posts by myhay08

4 responses to “Ce e de facut….

  • Victoria Katona

    Diana iti transmit sincere condoleante , sint matusa lui din Australia si te rog frumos daca poti sa-mi trimiti niste poze de la inmormintare .
    Adresa mea de e-mail este viky_kat33@yahoo.com

    Multumesc din suflet

  • runnerintherain

    mă bucur că îi continui blogul, îţi spun asta sincer. şi sunt sigură că vei face treabă bună. sper că eşti bine şi sper să treci cu bine peste ce s-a întâmplat, cât mai repede. ştiu că noi nu am mai ţinut legătura, dar Mihai a fost şi prietenul meu.
    îţi doresc toată fericirea din lume,
    Christiana M.

  • Cristina

    Imi pare sincer rau!
    Inca nu-mi vine sa cred ce s-a intamplat si niciodata nu-l voi percepe pe Mihai intr-un mod diferit. Inalt, mereu mirosind frumos… viu. Vorbind, razand, facand glume. Ajutandu-i pe ceilalti.
    Ma bucur ca ite vei ocupa de blogul lui pentru ca el avea mereu ceva de zis.
    Multa bafta! Si sper sa-ti fie bine.
    Tot o cristina M.

  • Tatar Andrei

    Oh my, din pacate doar acum am aflat.
    Nici nu stiu ce sa mai zic, adica din momentul in care nu ai doar cuvinte de lauda pentru Myhay, pentru cum a fost el ca persoana, pentru ce a facut el si pentru cat de mult i placea sa ajute, sa fie alaturi, sa fie un om cu o inima mare. Dar tutusi intro clipa, totul sa risipit.
    Diana N, nu stiu dak tzia spus mihai de mine sau nu dar ma numesc Andrei, un prieten mai vechi din Turda si te rog frumos dak as putea lua legatura cu tine, te rog.

Leave a comment